Weird signs at the footer

Dear,

My website is completely normal, but after the footer there are a lot of visible coding texts. Please see the picture below:

Do you know how I can hide this? Thank you in advance.

Hello @ingridvdzanden,

Thanks for writing in!

You are having this issue because you have inserted an unclosed HTML code:

<FONT size="3"><p><span style="color: #333333;">Ik help jou op een holistische manier om je darm (gerelateerde) klachten te verminderen zodat jij weer vertrouwen en vrijheid ervaart. Met mijn expertise en eigen ervaring leer ik je hoe bepaalde eet- en gedragspatronen van invloed kunnen zijn op je lichaam en hoe je je voelt. Want darmklachten zijn meer dan alleen buikkrampen en een opgeblazen buik; ook huidklachten, mood swings en hersenmist hebben vaak hun oorzaak in de darmen liggen. Ik wil jou inspireren om beter voor je darmen te gaan zorgen met als doel dat je niet meer aan je spijsvertering denkt en weer volop van het leven kunt genieten!</span><br />
</p></FONT

I went ahead and resolved the issue by fixing the invalid unclosed tag. I updated the code into this:

<p><span style="color: #333333;">Ik help jou op een holistische manier om je darm (gerelateerde) klachten te verminderen zodat jij weer vertrouwen en vrijheid ervaart. Met mijn expertise en eigen ervaring leer ik je hoe bepaalde eet- en gedragspatronen van invloed kunnen zijn op je lichaam en hoe je je voelt. Want darmklachten zijn meer dan alleen buikkrampen en een opgeblazen buik; ook huidklachten, mood swings en hersenmist hebben vaak hun oorzaak in de darmen liggen. Ik wil jou inspireren om beter voor je darmen te gaan zorgen met als doel dat je niet meer aan je spijsvertering denkt en weer volop van het leven kunt genieten!</span><br />
</p>

Check your homepage now.

This topic was automatically closed 10 days after the last reply. New replies are no longer allowed.