Hey Felix,
We’re glad you managed to fix it on your own, however I noticed there are missing curly brackets in your custom CSS which will break your CSS, please make sure all of your media queries have a closing curly bracket before writing another media query. For example, this part of your code:
@media(min-width: 480px) {
.home .masthead {
position:absolute;
width: 100%;
}
@media (min-width: 480px) {
.x-navbar.x-navbar-fixed-top {
transition:all 1s ease;
background: #fff !important;
}
top: -50px;
}
.x-navbar .desktop .x-nav > li > a:hover,.x-navbar .desktop .x-nav > .x-active > a,.x-navbar .desktop .x-nav > .current-menu-item > a,.x-navbar .desktop .sub-menu li > a:hover,.x-navbar .desktop .sub-menu li.x-active > a,.x-navbar .desktop .sub-menu li.current-menu-item > a,.x-navbar .desktop .x-nav .x-megamenu > .sub-menu > li > a,.x-navbar .mobile .x-nav li > a:hover,.x-navbar .mobile .x-nav li.x-active > a,.x-navbar .mobile .x-nav li.current-menu-item > a {
color: #000826;
}
.x-masthead .x-anchor-text-primary {
font-family: "Montserrat" !important;
}
.h-custom-headline.accent span:after {
height: 3px;
background-color: #c30037;
margin-left: 0px;
}
.h-custom-headline {
word-spacing: 0.1em;
}
Should be:
@media (min-width: 480px) {
.home .masthead {
position:absolute;
width: 100%;
}
transition:all 1s ease;
background: #fff !important;
}
top: -50px;
}
.x-navbar .desktop .x-nav > li > a:hover,.x-navbar .desktop .x-nav > .x-active > a,.x-navbar .desktop .x-nav > .current-menu-item > a,.x-navbar .desktop .sub-menu li > a:hover,.x-navbar .desktop .sub-menu li.x-active > a,.x-navbar .desktop .sub-menu li.current-menu-item > a,.x-navbar .desktop .x-nav .x-megamenu > .sub-menu > li > a,.x-navbar .mobile .x-nav li > a:hover,.x-navbar .mobile .x-nav li.x-active > a,.x-navbar .mobile .x-nav li.current-menu-item > a {
color: #000826;
}
.x-masthead .x-anchor-text-primary {
font-family: "Montserrat" !important;
}
.h-custom-headline.accent span:after {
height: 3px;
background-color: #c30037;
margin-left: 0px;
}
.h-custom-headline {
word-spacing: 0.1em;